Зовсім нещодавно вийшла реклама космолот про пекло та чортів під Тернополем на усіх центральних телеканалах. Та чи дратує когось така реклама? З таким питанням редакція Gaming Capital звернулась до Держпродспоживслужби.
Ось цитата з цього звернення:
«Ми ж запрошуємо до нас Папу Римського, що він подумає, коли їхатиме вулицею і побачить спершу на бігборді Богоматір з написом «Господь дасть силу народу Своєму», а на наступному борді – чортів з написом «Готуємо перемогу разом»? В кожній конфесії зазначається те, що співпрацювати з нечистою силою – великий гріх. Просимо розібратись і заборонити ту ганебну рекламу!»
«З приводу реклами про Космолот і чортів. Вона більше про порушення етичних норм, про те, що зачіпає почуття вірян. Тут потрібно проводити відповідну експертизу. В нас раніше була комісія при секретаріаті уповноваженного, яка розглядала такі питання і проводила експертизу, а зараз я навіть не знаю, до кого можна звернутись з приводу того, щоб провели експертизу на вміст, чи не порушує ця реклама моральні чи етичні норми…», – каже Віталій Вишняк, начальник відділу контролю за рекламою головного управління Держпродспоживслужби.
Ще одна проблема, за словами представника Держпродспоживслужби – те, що сюжет, який, в тому числі, оператори грального бізнесу рекламують, компанії зазвичай реєструють як торговельну марку. А використання у рекламі зареєстрованого знаку для товарів і послуг захищається законом і може використовуватись у тій формі, у якій він зареєстрований.
Раніше редакція Gaming Capital писала про проблему прогалин у законі, коли компаніям вдається «зіграти на патріотизмі» і їм за це теж нічого не буває.
Утім скоро, кажуть експерти, і для тих, хто «ставить» на патріотизм, і для замовників реклами лавочку таки прикриють.
Притягти до відповідальності можна буде навіть блогера за популяризацію продукту, який може бути небезпечним для певної аудиторії.
