Затишний робочий простір дає змогу підвищити продуктивність співробітників і знизити кількість звільнень. Важливо правильно обладнати офіс для того, щоб усі почувалися в ньому впевнено і комфортно. З чого почати і яких рекомендацій дотримуватися, обговоримо у статті.
Вибираємо меблі
Відмовтеся від використання холодних, жорстких стільців, незручних столів і лавок. Вибирайте якісні ортопедичні крісла з регулюванням висоти, м’які диванчики для відвідувачів, практичні столи з шухлядами та підставкою для ніг. Не скупіться на потрібні дрібниці на кшталт додаткових тумб і вішалок для одягу.
Купуємо техніку
Більшість офісних робіт пов’язана з комп’ютерами, тому важливо, щоб у кожного співробітника була в розпорядженні сучасна, швидка і надійна техніка. Ви можете замовити ноутбук кожному працівнику, надати стаціонарні ПК або планшети, залежно від посади. Не забудьте про необхідну периферію:
- гарнітуру з ефектом шумозаглушення;
- швидку та/або бездротову зарядку;
- повербанки та зарядні станції;
- ергономічну клавіатуру.
Створюємо оптимальний клімат
Важливо підтримувати в приміщенні оптимальну температуру, незалежно від пори року. Треба провести центральне опалення, обладнати кімнати потужними кондиціонерами, за потреби — додатково придбати обігрівачі та вентилятори. Стануть у пригоді комплексні кліматичні системи, які очищають повітря від домішок, покращують його якість і насичують вологою.
Облаштовуємо зону відпочинку
Тут будуть доречні красиві рослини з великими стеблами та квітучими бутонами, заспокійливі пейзажі — репродукції картин знаменитих художників, об’ємні акваріуми з рибками. Не забудьте про м’які крісла та диванчики. Також варто облаштувати окрему зону з напоями, колективними іграми та перекусом. Популярною є практика проводити спільні години-off: наприклад, за консоллю або розумовими розвагами.
Продумуємо додаткові приміщення
Співробітники точно подякують за гідну кухню і пристойний санвузол. Турбуєтеся про економію? Встановіть сенсорні змішувачі, енергоощадні лампи, лічильники на воду та електричну енергію. Все потрібне можна знайти на сайті Алло.юа у Тернополі за вигідними цінами. Туалети мають утримуватися в чистоті, бути справними та сучасними. Непогано обладнати повноцінну кухню з невеликою піччю та обіднім столом. Якщо немає такої можливості — варто зробити компактний куточок з мікрохвильовкою, парою чайників і чайно-кавовим набором на кожен день.
На закінчення
Крім особливостей дизайну та інтер’єру, не варто забувати про невеликі хитрощі для згуртування командного духу. Влаштовуйте корпоративи власним коштом під час святкових днів і значущих для фірми подій, запрошуйте професіоналів для проведення корисних тренінгів, запровадьте традицію колективно вітати колег з днем народження тощо.
Мітки: ноутбук, ноутбуки, працівники