Після 16 січня можна офіційно скаржитись на відмову обслуговувати українською

Після 16 січня споживачі зможуть надсилати скарги мовному омбудсмену щодо відмови в обслуговуванні українською мовою.

Про це йдеться уповідомленні уповноваженого із захисту державної мови Тараса Креміня у Facebook . Кремінь наголошує, що спочатку варто спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати державною мовою.

У разі відмови, звернутись до керівництва закладу або на “гарячу лінію” установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.

Якщо і там буде відмовлено необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб’єкта)

 


Джерело | обласТь

Тернопіль Теребовля Бучач Заліщики Борщів Чо р тків Г у сятин Підв о ло- чиськ Ланівці Збараж Шумськ К ременець К озова Бережани Підгайці Зборів Монасти- риська