Субсидія надається за місцем фактичного проживання особи. При цьому укладання договору наймання (оренди) житла не вимагається, а склад домогосподарства зазначається заявником у декларації. Про це інформують Мінреінтеграції.
Для отримання субсидії ВПО можуть звернутися особисто до одного із зазначених органів:
-уповноважена посадова особа виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
-центр надання адміністративних послуг;
-сервісний центр Пенсійного фонду України.
Житлову субсидію також можна оформити в електронній формі, обравши один із сервісів:
портал «Дія (https://diia.gov.ua/)»,
вебпортал електронних послуг ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua/),
мобільний додаток Пенсійного фонду України. Завантажити його можна для Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu…) та для IOS (https://apps.apple.com/…/%D0%BF%D0%B5…/id1488083719…).
Які документи потрібні для отримання субсидії?
- Заява про призначення субсидії (за встановленою формою).
- Декларація про доходи та витрати (за встановленою формою).
- Дані про мешканців домогосподарства.
- Паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
- Довідка про статус ВПО.
Увага. Розмір допомоги залежить від вартості житлово-комунальних послуг, якими користується родина, і від рівня її доходів. При цьому допомога на проживання, що надається ВПО, не враховується до сукупного доходу при призначенні житлової субсидії.
Мітки: ВПО, новини, субсидії, тернопільщина