120 тисяч телефонних звернень пацієнтів опрацював Тернопільський «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня минулого року на базі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр).

Так, за весь час роботи центру працівники опрацювали понад 120 тисяч телефонних звернень пацієнтів.

У центрі первинної медико-санітарної допомоги зазначають, найбільша кількість звернень надходить щодо запису на прийом, уточнення графіків роботи сімейних лікарів. А у кожного, хто телефонує, є можливість оцінити дзвінок та якість обслуговування. За весь період роботи 90% дзвінків отримали найвищу оцінку.

Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:

  • (067) 444 86 88 – для абонентів мобільного зв’язку;
  • (0352) 51 98 08 – для абонентів фіксованого зв’язку.

Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.


Мітки:

Джерело | обласТь

Тернопіль Теребовля Бучач Заліщики Борщів Чо р тків Г у сятин Підв о ло- чиськ Ланівці Збараж Шумськ К ременець К озова Бережани Підгайці Зборів Монасти- риська