Книжкове меню на вихідні підготували бібліотекарі Тернопільської обласної універсальної наукової бібліотеки.
Перша страва – українська художня література. Володимир Ковальчук “Коли квітне сакура” – ця книжка описує нам однобічне кохання хлопця до дівчини, яке під тиском та вибухом різних цікавих ситуацій, (зокрема, це – монгольська навала біля побережжя Хаката), перетворюється у велике кохання двох закоханих сердець.
На друге подають – Е. Локгарт “Ми були брехунами” – був приватний родинний острів, на якому зустрілися Він і Вона, такі несхожі й такі близькі. Були четверо друзів, літо, імена на піску та запах океану. Було перше кохання… І була – катастрофа? Вона ставить питання. Вона хоче дізнатися правду. І чує брехню. Та Вона таки дізнається. Ви також дізнаєтесь несподівану правду… Але якщо вас запитають, чим закінчується ця книжка, не кажіть нізащо. Просто збрешіть.
І на десерт цими вихідними – Байрон Шарп “Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи” –
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.
Смачного читання!
Як повідомляла “обласТь”, ПЕРЕМОЖЦІ ОНЛАЙН КОНКУРСУ «ВІРШ У ВИШИВАНЦІ» НА ТЕРНОПІЛЬЩИНІ ОТРИМАЛИ НАГОРОДИ