Міст у Теребовлі виявився ще більш небезпечним та аварійним: під час демонтажу споруди виявили нові деталі.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області проводить реконструкцію мосту через річку Гнізна на 354 кілометрі траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече. Споруда була збудована понад 90 років тому і перебуває в аварійному стані. Руйнування мосту такі значні, що мостобудівники повністю його демонтують і фактично зведуть «з нуля» нову конструкцію. На державних дорогах області це буде перше реальне будівництво з 2008 року.
Зараз стару аварійну конструкцію мосту розбирають. Під час демонтажу проміжної опори підрядна організація виявила, що міст був ще більш небезпечним та фактично дивом не завалився.
1. З’ясували, що основна бетонна опорна частина була влаштована на дерев’яних палях, заглиблених на приблизно 4 метри.
2. Під час розбивання самої бетонної опорної частини також виявили відсутність будь-якого армування, тобто опорна частина мосту являла собою суцільний бетонний стовп.
Ці елементи мостової споруди були зведені 1962 року, вони повністю втратили несучу здатність. Ба більше, відсутність армування у бетоні для штучної динамічної споруди з нинішніми умовами навантаження від транспорту – це майже гарантоване руйнування з непередбачуваними наслідками.
Дерев’яні елементи на штучних спорудах були допустимими у минулому та позаминулому століттях, однак зараз на них неможливо розрахувати навантаження від руху транспорту. За останні десятиліття вантажопідйомність сучасних транспортних засобів збільшилася у рази. Так само у геометричній прогресії росте інтенсивність руху.
Мітки: міст