Набули чинності зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, згідно з якими Укрзалізниця повертатиме повну вартість квитків навіть після відправлення потяга.
Так, нововеденнями офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше ніж за 9 годин), а також дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення); вартість плацкарти при цьому не повертається. Повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн.
Також зміни до Правил передбачають:
-
спрощення процесу оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (раніше, згідно правил, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн);
-
приведення у відповідність до сучасних норм термінів та визначень (наприклад, визначення «дитина-інвалід» замінено на «дитина з інвалідністю», а визначення «інвалід війни» замінено на визначення «особа з інвалідністю внаслідок війни»);
-
врегулювання питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
-
уточнення порядку оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
-
введення нової категорії поїздів, якої раніше юридично не існувало – місцеві поїзди, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
За матеріалами УЗ.
Мітки: повернення квитків, укрзалізниця