Причиною такого рішення є скарги тернополян на довгі очікування на тролейбус чи маршрутку, незручні пересадки, подвійна оплата.
«На 12-ку дуже довго треба екати, на 16-ку теж. Бо я на Карпенка вулиці. Часом треба чекати 10 хв, часом 5 хв, часом приходиш і вже є», – каже тернополянка Марія Антонівна.
«Пересідаю на другу маршрутку і наново треба платити. Як інакше, задурно ніхто не повезе», – розповідає тернополянка Ірина.
«Є проблеми з дрбиранням на роботу дуже складно з Дружби до Злуки, зранку за годину ти мусиш вийти з дому, бо довго немає маршрутки, особливо 27, і 19 йде переповнений, особливо на Дружбі, біля економічного в 8.10 не зайдеш в маршрутку», – додає тернополянка Оксана.
«Особливо після 8-ї години вечора, і раніше тролейбуси ходили піводинадцятої, зараз в 8 годині вже нема тролейбусів. Після 8 вечора доводиться довго чекати – до години часу», – каже тернополянин Олександр.
Ситуація погіршилась 1 вересня , коли учні та студенти приступили до навчання, а карантинні обмеження продовжують діяти у громадському транспорті.
«Тому управління транспорту зараз працює над тим, щоб зробити якусь уніфіковану модель єдиного квитка оплативши за який можна буде скористатись різним громадським транспортом, враховуючи пересадки без додаткової оплати», – прокоментував міський голова Тернополя Сергій Надал
Наразі фахівці управління транспорту та зв’язку працюють над тим, аби розробити модель єдиного квитка у громадському транспорті Тернополя. З його допомогою можна буде користуватись різним транспортом – маршрутками та тролейбусами, не оплачуючи додатково за проїзд.