Наразі штучна споруда та підходи до неї вже з першим шаром асфальтобетонного покриття. У Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області наголошують, що роботи виконуються за кошт Європейського інвестиційного банку.
“Ми практично з нуля збудували водопропускну трубу на місці аварійного мосту. Це забезпечить збільшення водопропускної здатність штучної споруди, що особливо важливо під час весняного водопілля. Асфальтування підходів до мосту з 2 боків зробить проїзд комфортним, а також безпечнішим завдяки поліпшенню оглядовості. Завдяки цьому ділянка траси Р-39 буде приведена до нормативних поздовжніх, поперечних ухилів та геометричних параметрів”, – кажуть дорожники.
До слова, наразі траса Р-39 є найбільш завантаженою дорогою регіонального значення в області. До повномасштабного вторгнення більшу її частину Служба відремонтувала – від межі з Львівською областю до села Ігровиця. На 2022 рік було заплановано повністю привести дорогу до ладу. Також планувалося будівництво дворівневої розв’язки на перехресті Р-39 та дороги Р-41 Обхід Тернополя. На жаль, через повномасштабне вторгнення росії ці плани довелося відкласти.
Мітки: ремонт дороги, служба відновлення