Зокрема проводять реконструкцію мосту через річку Гнізна на трасі міжнародного значення М-19 «Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече».
«Зараз працюємо над основами трьох майбутніх опор мосту. На перших двох опорах уже завершили влаштування буронабивних паль. Крім цього, на першій опорі зробили бетонну основу під ростверк — верхню частину пальового фундаменту. Далі на цій бетонній конструкції будуватиметься опора», – зазначили в Державному агенстві відновлення та розвитку інфраструктури України.
Також у рамках реконструкції мосту перенесли магістральний водогін міста Теребовля, частина якого пролягала в річищі Гнізної. Влаштували нові труби, клапани, а також захистили водогін від впливу зовнішніх факторів.
«Після перенесення водогону багатотонний буронабивний кран почав робити свердловини під останню, третю опору мосту в Теребовлі. У пробурені свердловини заливаємо бетонну суміш, щоб встановити арматурний каркас майбутніх паль. Уже влаштували 17 з 24 паль», – пояснили в агенстві.
Усього на мосту буде 3 опори, в основі яких — 58 палей.
“Зауважимо, що для влаштування кожного стрижня використовується понад 7 метрів кубічних бетону. Для того, щоб матеріал набув необхідної міцності, потрібно щонайменше 28 днів. Окрім будівництва самого мосту, у рамках реконструкції також замінюємо міські комунікації на підходах до нього”, – поділилися в агенстві.
Мітки: ремонт