Мешканці Тернопільської громади можуть записатися на прийом до управління соціальної політики та управління державної реєстрації через електронні сервіси.
Про це повідомили в Тернопільській міській раді.
Відтак, щоб потрапити на прийом до працівників управління соціальної політики необхідно заповнити онлайн-анкету в застосунку «е-Тернопіль» та обрати із переліку потрібну категорію, а саме:
- для ВПО;
- для осіб з інвалідністю з дитинства/загального захворювання та виплати по догляду;
- для сімей з дітьми;
- комунальна послуги;
- для осіб, які не мають права на пенсію;
- для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- надання статусу та видача посвідчень учасникам та інвалідам війни, а також членам сімей загиблих;
- взяття на облік для оздоровлення деяких категорій населення;
- компенсація замість санаторно-курортної путівки та на проїзд;
- видача направлень до реабілітаційних установ, МСЕК;
- виплати з місцевого бюджету (міська програма «Турбота»);
- інші послуги.
Для отримання послуг з державної реєстрації/ зняття місця проживання, реєстрації бізнесу та нерухомості громадяни можуть записатися на прийом до управління державної реєстрації за таким алгоритмом:
- заповнити онлайн-анкету;
- обрати необхідну послугу, дату та час прийому;
- після заповнення всіх даних користувач отримає електронний чек з номером, часом реєстрації та зазначену годину прийому.
Щоб почати користуватися електронними сервісами, які вже доступні необхідно завантажити застосунок «е-Тернопіль» на операційній системі Android або на iOS.
Мітки: е-Тернопіль, електронна черга, запис, соціальні послуги